• RSS

wtorek, 20 listopada 2012

Akwarelowy Humanus



Pod tajemniczym pseudonimem Groszek ukrywa się autor kolejnej książki dla dzieci wydanej przez Officynę. Pisałam o niej przy okazji recenzji książek Jimmiego Liao. „Humanusa” ilustrował Henryk. Beznazwiskowy jak Groszek. Żaden Henryk Ka, Henryk Pe. Henryk „no name”. Ale ani jego imię, ani nazwisko nie jest mi na dłuższą metę do szczęścia potrzebne. Wystarczą mi ilustracje. 


Treść nie powaliła co prawda mnie na kolana, ale spodoba się dzieciom – jest bohater, jest odrobina tajemnicy, całość kończy się morałem. Groszek stworzył historię humanusa – człowieka, który wychowuje się wśród delfinów. Pewnego dnia wszystko się zmienia, delfiny nie chcą już, aby należał do ich stada. Człowiek od tej pory musi radzić sobie sam. Wiadomo co autor miał na myśli, nie ma tu wielu ukrytych sensów.  Są za to piękne ilustracje. Może dlatego, że są proste: niebieskie, żółte i zielone plamki namalowane akwarelami.

Po prostu tyle.
Aż tyle.


Groszek – Humanus (Wydawnictwo Officyna, Łódź 2012)


3 komentarze:

Rita pisze...

uwielbiam akwarele..:)
uściski!
J

William pisze...

Hey! Amazing work. With full of knowledge.Our Team resolve any glitches occurring while utilizing the software. Looking for QuickBooks Customer Service Number Contact us 855-756-1077. Our experts will assist you to fulfill your accounting needs. The solutions are accurate and time-saving

yanmaneee pisze...

lebron 15 shoes
yeezy
canada goose outlet
yeezy shoes
cheap jordans
kyrie 5
stone island outlet
kyrie 7
jordan shoes
balenciaga shoes

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails