• RSS

wtorek, 5 października 2010

Zakochane filmowe paczki lecą do...

Leca, jadą, wędrują: do trzech osób, których potrawy spodobały Wam się najbardziej. Zwyciężczynie to:
Paula - za focaccię w cudnym, pomarańczowym kolorze, z czarnymi oliwkami i ziołami
Ulla - za penne z (rozpustnym! :) ) sosem putanesca
i Kasia - za zakręcony makaron trottole z krewetkami w delikatnym sosie śmietanowym i pieczonymi pomidorami.


Dziewczyny otrzymują paczki filmowe z trzema filmami w środku, z serii Kino dla Kobiet, ufundowane przez sponsora konkursu, Gutek Film. Ze zwyciężczyniami skontaktuję się mailowo.


Wyniki głosowania - jeszcze ciepłe, sprzed chwili:



Pauli, Uli i Kasi gratuluję wygranej, a wszystkim - ciekawych pomysłów i inwencji w wymyślaniu włoskich potraw. Dziękuję wszystkim za udział w konkursie - było mi bardzo miło rozczytywać się w przesłanych przez was przepisach. Niektóre wypróbowałam, na kilka, szczególnie tych słodkich, mam jeszcze chrapkę :) 


pozdrawiam ciepło, 
kuchareczka.

11 komentarze:

Mała Mi pisze...

;) Gratuluję wygranym :)

amarantka pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom! i miłego oglądania życzę :)

Barbara Bastamb pisze...

Gratuluje wygranych...dziewczyny zasłóżyły...pozdrawiam...

Majana pisze...

Gratuluję serdecznie Wygranym!:)))

justyna pisze...

Gratulacje wygranym!!!

kabamaiga pisze...

Gratulacje i miłego oglądania

dorota20w pisze...

gratulacje !

Paula pisze...

dzięki dziewczyny :*

Kaś pisze...

dziękuję :)

Asia pisze...

I ja jeszcze raz gratuluję! :)

ulcik pisze...

dziękuję :)

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails