• RSS

czwartek, 4 sierpnia 2011

Książki lubią być wygodne

Wybaczcie, że bez przepisu, ale tak mi się spodobało, ze musiałam osobno napisać :)

Wyszperałam niesamowicie fajny książkowy gadżet. Gdybym nie widziała tego już wcześniej za granicą, w życiu bym się nie domyśliła, do czego służy. Mini-bumerang? Skrzydła małego samolotu? ThumbThing! Chyba tylko książkowe mole mogły na to wpaść. Na pozytywnie!


Czyli: co by się palec nie zmęczył, nie przywaliły go sterty stron plus twarda okładka, trzymało i czytało się wygodniej. I w dodatku może robić za fajną zakładkę. Bingo!
Czekam na więcej takich ciekawych pomysłów dla zaczytanych.

Zamówiłam dla siebie jak tylko zobaczyłam, nie mogło być inaczej :) Nie jest drogi, a bardzo cieszy.
(Tutaj jest cała strona internetowa ThumbThinga - i link do allegro, gdzie można zamawiać i kupować)

11 komentarze:

Kasia pisze...

Hm, faktycznie oryginalny gadżet. I faktycznie za grosze, własnie szperam na allegro w poszukiwaniu kolorów.

mopswkuchni pisze...

Super rzecz! To teraz musisz napisać gdzie kupiłaś :P

pinkcake pisze...

I serio utrzyma książkę otwartą? Jeśli tak, to coś dla mnie bo cierpię na chroniczny niedobór rąk;)

Kuchareczka pisze...

http://www.wygodneczytanie.pl/ i na allegro - wpisz Thumb Thing albo ThumbThung i ci wyskoczy :)

Kuchareczka pisze...

Pinkake, bardzo ułatwia :) I palec nie boli, nie zgniata się od kartek.

shinju pisze...

Świetny gadżet, jako książkoholiczka bardzo chętnie go kupię.

Nemi pisze...

Fajny gadżet:) Praktyczny:)

kuchennefascynacje pisze...

Świetny gadżet, pierwszy raz widzę :)

Maggie pisze...

Swietny gadzet, chyba sobie sprawie!

Kuchareczka pisze...

Ja też go pierwszy raz zobaczyłam niedawno, świeżutki gadżet :)

kruszyna pisze...

Wow, gdybyś go nie opisała to naprawdę nie wiedziałabym do czego służy. Świetny pomysł!

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails