• RSS

wtorek, 29 maja 2012

Naturalny konkurs - rozwiązanie


Trochę czasu zajęło mi przeczytanie Waszych literackich skojarzeń, a chyba jeszcze więcej decyzja, do kogo pofruną książki. Przy okazji nie omieszkałam zanotować sobie kilku tytułów, żeby mieć w czerwcu co czytać :) 

Przechodząc do konkretów - zwycięzcy. Trzy osoby, których odpowiedzi najbardziej mi się spodobały, rozbawiły i zadziwiły oraz do których poleci jedna z trzech książek to:
  • Majana - za prześliczne włoskie wspomnienia. Dawno nie czytałam czegoś równie uroczego, szczególnie fragment ze zbieraniem "takich innych mama" muszelek. Cudo!
  • Monia - za żółwia. Głośno się roześmiałam przy czytaniu, a to zawsze jest fajne.
  • i Ela - za całą rogasiową sagę - reakcja jak przy żółwiu Moni :)
Gratuluję dziewczyny!
W celu przesłania nagrody wyślijcie mi na maila bookmeacookie@gmail.com swoje adresy. 

Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w konkursie i gratuluję kreatywności - miałam nie lada zagwozdkę, żeby wybrać zwycięską trójkę, tak bardzo mi się podobały Wasze skojarzenia.

      


5 komentarze:

Majana pisze...

Asiu kochana uśmiechnięta, nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę,że spodobało Ci się to co napisałam:).
Tak mi miło, a buzia mi się cieszy od ucha do ucha:).
A najdziwniejsze jest to,że zaczynając pisać nie wiedziałam dokładnie co chcę napisać, słowa same spontanicznie się układały. W ten sposób przypomniały mi się takie szczegóły jak właśnie te muszle.

Sciskam cieplutko, wysłałam m@ila.
Jeszcze raz dziękuję z całego serca :*

Dusia pisze...

Gratuluję dziewczyny:*

Monia pisze...

ojejku, ale fajowsko! Dziękuję!

Waniliowa Chmurka pisze...

Gratki!:D

Kasia pisze...

gratulki :)

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails